Klantervaringen beheren via meerdere kanalen De ervaringen van je klanten vinden niet alleen plaats op het moment van het evenement of de levering van een bestelling. De ervaring van de klant bestaat uit alle interacties tussen jou en je klant, ... Algemeen Draaiboek Operationeel 4 dec. 2022
Weet jij hoeveel rendement je als cateraar per evenement maakt? Slimmer werken met EasyParty Alles begint met inzicht, dat zal je niet verrassen. Alleen hoe krijg je dat? Je hebt als cateraar met veel facetten te maken: ingrediënten, recepten, inkoopprijzen, marge... Interne communicatie 20 nov. 2022
Verantwoordelijkheid zorgt voor efficiëntere Interne Communicatie Verantwoordelijkheid zorgt voor efficiëntere Interne Communicatie Efficiënte interne communicatie valt en staat met hoe medewerkers de verantwoordelijkheid voor taken op zich nemen. Indien jouw medewe... Interne communicatie 3 nov. 2022
24 KPI’s specifiek voor cateraars en evenementenlocaties 24 KPI’s specifiek voor cateraars en evenementenlocaties Als bedrijf met een commercieel doel wil je meer omzet realiseren zodat je: Meer kunt investeren in jouw bedrijf; Jouw personeel beter kunt bel... Administratie Algemeen 28 aug. 2022
Offertes – 13 tips voor het versturen van offertes De manier waarop offertes worden verstuurd kan veel invloed hebben op de slagingskans van deze offertes. Uiteraard is de inhoud van de offerte cruciaal; zijn de wensen vervuld en past het binnen het b... Offertes 24 aug. 2022
Kostenbesparing met servetten Wij horen je al denken, “hoe kan ik kosten besparen met servetten?” Nou dat is heel simpel. Je disposable “linnen” servetten met bedrijfslogo kunnen tot wel 5 eurocent per servet kosten. Veel van deze... Operationeel 19 jul. 2022
Informatiestromen – Optimaliseren voor meer grip op de communicatie Efficiëntie, tevreden klanten en kostenbesparing zijn allemaal afhankelijk van hoe goed de interne communicatie verloopt. Maar hoe verloopt de communicatie rondom een evenement dan? Vaak vindt de comm... Interne communicatie 6 jul. 2022
Prijsbepaling – waar moet u rekening mee houden? Voorafgaand aan het evenement een prijs per gast bepalen zorgt ervoor dat je sneller kunt offreren. Als cateraar of evenementenlocatie verkoop je vaak standaard arrangementen met een prijs per gast. D... Administratie Algemeen Interne communicatie Marketing en Sales Offertes Operationeel 22 jun. 2022
Managementbesluiten maken door gegevens bij te houden In elke softwareoplossing moet men gegevens invullen om informatie vast te leggen. In bijna alle systemen, van CRM tot volledige ERP-systemen, zijn er velden die niet verplicht zijn om in te vullen. W... Algemeen Interne communicatie Operationeel 7 jun. 2022
De kracht van evalueren Evalueren – wanneer moet u dit doen? Bij grote projecten of evenementen wordt vaak na de uitvoering geëvalueerd. Maar voor dagelijkse evenementen wordt dit vaak vergeten, of niet relevant bevonden. Vo... Implementatie 14 dec. 2016
Welke beleving wilt u uw klanten laten ervaren? U wilt als organisatie uw klant een bepaald gevoel geven. U wilt iets uitstralen en u heeft een bepaalde visie die wilt u overbrengen. Hoe pakt u dit aan en welke kanalen gebruikt u hiervoor? Wat bepa... Marketing en Sales 6 dec. 2016
Hoe motiveert u uw medewerkers om te veranderen? Veranderingen implementeren binnen uw bedrijf: hoe kunt u dit het beste aanpakken? Of u nu een automatiseringssysteem aanschaft om de efficiëntie binnen uw organisatie te verhogen of een nieuw marktse... Implementatie 16 nov. 2016