Het meest complete catering-en evenementensysteem
EasyParty werkt voor zowel ZZP-ers tot en met grote multinationals. Het systeem is zo compleet dat alles wat geautomatiseerd kan worden te automatiseren is met EasyParty. Ook deze functionaliteiten zitten in EasyParty (en nog meer zelfs).
Personeelsplanning
Stel standaarddiensten in, koppel automatisch de juiste medewerkers en houd grip op uren, verlof en ziekte. Alles vanuit één overzichtelijke planningsmodule.
Keuken uitgebreid
Decentrale bestellingen, besteladviezen per afdeling, actuele voorraad van je ingrediënten en recepturen. De keuken van EasyParty is de uitgebreidste ter wereld.
Importservice
Eenvoudig importeren van stamdata met de begeleiding van onze specialisten. Zo heb je binnen no-time al je data in het systeem zitten.
Financiële details
Kostenplaatsen per afdeling of periodefacturen voor bepaalde relaties stel je snel in. Dynamische BTW verdeling nodig? Zit er ook in!
Odoo integratie
EasyParty sluit naadloos aan op Odoo.
We zorgen ervoor dat je geen enkel ander systeem meer nodig hebt, ook niet voor je boekhouding.
Magazijn uitgebreid
Inkooporders per leverancier per dag, heb je het nodig zit het erin. Ook verhuurbedrijven kunnen volledig met EasyParty werken.
Productiekeukens
Het samenwerken van verschillende productiekeukens is cruciaal voor bedrijven. Met EasyParty verdeel je automatisch een makkelijk de productie.
Arrangementen
Stel arrangementen samen zodat je met één druk op de knop een volledig kinderfeest met food en non-food toe te voegen aan je evenement.
Klok app
EasyParty bevat een klok app om medewerkers eenvoudig in -en uit te laten klokken. Direct beschikbaar in de urenregistratie om te kunnen fiatteren.
Hoe ervaren onze klanten
EasyParty?

"Het is echt lekker werken als alles goed op elkaar aansluit.
Zo kunnen we in de kleinste details het verschil maken"
Bwino Leermakers - Gevers,
Ervaar EasyParty
zelf gratis!
Liever zelf ervaren wat EasyParty allemaal kan?
Probeer het dan gratis en ontdek alle functionaliteiten.