Recentelijk hebben we een artikel gepubliceerd over 7 tips voor het beheren van uw voorraad en magazijn. Hier hebben we …
Klantervaringen beheren via meerdere kanalen
De ervaringen van uw klanten vinden niet alleen plaats op het moment van het evenement of de levering van een …
Sneller picklijsten maken door pakketten
Tijdens de voorbereiding van evenementen gaat veel tijd verloren met het maken van lijsten; laadlijsten, keukenbonnen, tellijsten etc. Dit kunt …
9 grootste missers van een implementatietraject
Het kiezen van de juiste softwareoplossing voor uw bedrijf hoeft niet alleen gebaseerd te zijn op de functionaliteiten van het pakket. Het …
24 KPI’s specifiek voor cateraars en evenementenlocaties
Als bedrijf met een commercieel doel wilt u meer omzet realiseren zodat u: Wat de reden ook is, wanneer u …
Offertes – 13 tips voor het versturen van offertes
De manier waarop offertes worden verstuurd kan veel invloed hebben op de slagingskans van deze offertes. Uiteraard is de inhoud …
Kostenbesparing met servetten
Wij horen u al denken, “hoe kan ik kosten besparen met servetten?” Nou dat is heel simpel. Uw disposable “linnen” …
Informatiestromen – Optimaliseren voor meer grip op uw communicatie
Efficiëntie, tevreden klanten en kostenbesparing zijn allemaal afhankelijk van hoe goed de interne communicatie verloopt. Maar hoe verloopt de communicatie …
Prijsbepaling – waar moet u rekening mee houden?
Voorafgaand aan het evenement een prijs per gast bepalen zorgt ervoor dat u sneller kunt offreren. Als cateraar of evenementenlocatie …
Managementbesluiten maken door gegevens bij te houden
In elke softwareoplossing moet men gegevens invullen om informatie vast te leggen. In bijna alle systemen, van CRM tot volledige …