Efficiënt plannen, Groots Vieren!
EasyParty is de beste assistent die je je kunt wensen. Het rekent, plant, maakt én controleert al jouw evenementen.
Ben je al nieuwsgierig?
Wie zijn wij?
EasyParty ontstond uit een duidelijke behoefte: het organiseren van evenementen moest eenvoudiger en efficiënter. Ondertussen werken we al 20 jaar lang aan deze missie, met als doel rust en controle te creëren in de ad-hoc wereld van een evenementorganisator.
Hoe dan? EasyParty stelt je in staat om alle details in je bedrijf vooraf slim vast te leggen. Al deze informatie combineren wij vakkundig in evenementen waardoor alle informatie en documenten om je evenementen voor te bereiden, te draaien en af te ronden direct tot je beschikking hebt. Nee, je droomt niet. Bekijk onze modules!
Onze modules:
Dit zijn onze krachtpatsers, oftewel de modules die jouw leven een stúk makkelijker gaan maken:
Evenementen
Keuken
Foodbook inclusief allergenen op gerecht- en menuniveau.
Documenten
Picklijsten, draaiboeken, keukenbonnen, badgekaarten en nog veel meer!
CRM
Relaties en contactinformatie beheren. Houd grip op acties en contactmomenten middels taken.
Magazijn
Non-food assortiment beheren, makkelijk herbruikbaar door pakketten.
Financieel
Facturen van evenementen automatisch klaarzetten en versturen, evt. via eInvoicing.
Offertes
Bouw zelf persoonlijke offertes op in Word. Persoonlijkere, offertes door meerdere thema’s.
Planning
Koppelingen
Ondersteuning voor verschillende boekhoudpakketten, maar ook koppelingen met leveranciers.
Meer weten? Ontdek hier de mogelijkheden en uitbreidingen van EasyParty!
De voordelen op een rijtje
Soort zoekt soort
Deze cateraars en eventlocaties gingen je al voor: