De geschiedenis van EasyParty
Kom er achter hoe EasyParty uitgegroeid is tot marktleider voor de catering-en evenementenbranche op automatiseringsgebied.
Terugblikken op 20 jaar EasyParty
In een ver verleden begonnen oprichters Bart en Peter met het ontwikkelen van een softwareprogramma voor een van de grootste cateraars van het land, Hutten. Wat ze toen nog niet wisten is dat ze de basis legde van de meest complete softwareoplossing in de cateringbranche. Nu ruim 20 jaar later blikken ze terug. Dit hadden jullie toch ook niet verwacht?
Bart vertelt: nee joh, natuurlijk niet. Het was een prachtige tijd, we liepen eerst stage bij Hutten en mochten na onze opleiding verder met het ontwikkelen van het softwareprogramma. Beetje bij beetje leerde we de cateringwereld (en bijbehorende uitdagingen) steeds beter kennen.
We zagen al snel dat onze software Hutten veel concurrentievoordeel en schaalbaarheid gaf, vertelt Peter daar verder over. Het leek ons logisch dat de problemen, waar Hutten als groeiende cateraar tegen aan liep, ook zouden spelen bij andere cateraars. En natuurlijk dat onze software ze daarbij zou gaan helpen.
We gingen aan de slag met de EasyParty-oplossing en dat was eigenlijk meteen een succes. We waren de afgelopen jaren zoveel te weten gekomen over de cateringbranche. Qua processen, softwaremogelijkheden en automatiseren liepen we ver vooruit. Toen het moment daar was dat de eerste cateraars met het systeem gingen werken én super enthousiast waren.. echt geweldig.
Bart vertelt verder: vanaf dat moment is het snel gegaan. Het team groeide met onze klanten mee en er kwamen steeds meer slimmeriken bij EasyParty werken. Daardoor kregen we bij steeds meer (grote) cateraars een kijkje in de keuken en werden daardoor telkens een stuk slimmer. Voor je het weet ben je 20 jaar verder en heb je hét softwareprogramma voor de cateringbranche in Nederland. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
EasyParty laat al je afdelingen geïntegreerd samenwerken. Jij maakt de keuzes. En hoe complex je keuzes ook worden, het blijft gemakkelijk te gebruiken. Je gaat veel kostbare uren besparen met het maken van offertes & facturen, bereidingslijsten, inkopen, materiaallijsten en personeelsplanningen. EasyParty rekent prijzen, tijden en benodigdheden in één muisklik voor je uit. Gaaf toch?
En toch is EasyParty nog lang niet klaar, vertelt Peter. Als software ontwikkelaar bewegen we met de tijd mee. Of nog liever bewegen we op de tijd vooruit, zodat het al in het programma zit op het moment dat je het nodig hebt. De volgende grote stap is het volledig digitaliseren van EasyParty.
Met ons team hebben we zin om de komende 20 jaar weer te gaan vlammen.
2.000.000+
Evenementen aangemaakt
Er zijn al meer dan 2 miljoen evenementen in EasyParty aangemaakt, laat dat cijfer even op je inwerken.
Trots
100+ Klanten
Van cateraar, eventplanners t/m theaters.
2500+ Dagelijkse gebruikers
Offertes genereren, draaiboeken maken meer.
Ervaar EasyParty
zelf gratis!
Liever zelf ervaren wat EasyParty allemaal kan?
Probeer het dan gratis en ontdek alle functionaliteiten.

