Het werken met een systeem dat uw bedrijfsprocessen automatiseert, biedt enorme voordelen voor uw organisatie. Door EasyParty Catering- en Evenementmanagement Software te implementeren in uw organisatie, zult u onderstaande voordelen ervaren.

Tot wel 50% tijdsbesparing

Bespaar veel kostbare uren met het maken van offertes, bereidingslijsten, materiaallijsten en personeelsplanningen. EasyParty rekent prijzen, tijden en benodigdheden in één muisklik voor u uit.

Uiterst gebruiksvriendelijk

Gebruiksvriendelijkheid was hét uitgangspunt bij de ontwikkeling van EasyParty. We zijn er daarom van overtuigd dat iedereen er binnen no time mee uit de voeten kan.

Kostenbeheersing

Bereken per evenement, gerecht of meubelstuk de kostprijs en de verkoopprijs en voorkom onrendabele orders. Door tijdig materialen in te kopen en te huren bespaart u op spoedtarieven van uw leveranciers.


Gebouwd samen met cateraars en evenementenlocaties

Samen met onze klanten bouwen we voortdurend aan een stabiel en gebruiksvriendelijk platform. De kennis die we vergaren binnen de branche passen we toe in EasyParty en is beschikbaar tijdens het implementatietraject.

Niets is onmogelijk

KJ Business Software staat bekend om haar maatwerksoftware en hoort graag uw specifieke wensen en eisen. Aanvullingen op of wijzigingen van EasyParty zijn dan ook vrijwel altijd mogelijk.

Modulair opgebouwd

EasyParty is opgebouwd uit meer dan 100+ submodules. Hierdoor is EasyParty geschikt voor zowel kleine als grote cateraars en evenementenlocaties. Tijdens de onderzoeksfase brengen we in kaart welke module geschikt zijn voor uw organisatie.


Alles-in-één pakket

Bent u op zoek naar een totaaloplossing? Dan kan EasyParty die bieden, door middel van diverse modules kunnen we altijd aansluiting vinden met uw bedrijfsproces. Mochten we de oplossing nog niet hebben gemaakt, dan is maatwerk altijd mogelijk.

Direct inzicht in voorraad

EasyParty koppelt alle non-foodproducten, meubilair en dranken aan uw evenement en biedt een totaaloverzicht van behoeften, tekorten en inhuurmaterialen.

Koppelingen mogelijk

U gebruikt momenteel Exact, Afas of andere financiële software voor uw financiën? EasyParty is eenvoudig te koppelen en stuurt facturen automatisch door naar uw boekhoudsoftware.


Geen gebruikerslimiet

Wanneer uw organisatie groeit, groeit EasyParty mee. U betaalt dan ook niet extra wanneer meer gebruikers toegang moeten krijgen tot het systeem.

Verwerking naar offerte

Offertes handmatig samenstellen is verleden tijd: u kunt dankzij EasyParty in één oogopslag zien wat een partij u kost en oplevert. Losse onderdelen worden automatisch verwerkt tot één offerte.

Interne communicatie online

Geef uw personeelsplanning en loonstroken online door aan uw medewerkers en laat hen via een online portal hun beschikbaarheid opgeven. Communiceer ook nieuws en gedeelde documenten via uw eigen internetplatform.


 

Meer dan alleen een softwareoplossing

EasyParty verkoopt niet alleen de softwareoplossing. Tijdens het implementatietraject wordt er samen met het bedrijf gekeken naar de huidige werkwijze en processen. Desgewenst kunnen onze experts ieder jaar toetsen of de software nog aansluit op uw processen, waar nodig kan het systeem altijd meegroeien met uw organisatie.

 

Meld u aan voor de nieuwsbrief:

Wilt u het laatste nieuws rondom EasyParty ontvangen en op de hoogte gehouden worden van alle artikelen die op onze website worden geplaatst? Voer hiernaast uw gegevens in en u wordt altijd op de hoogte gehouden van het laatste nieuws en onze artikelen

Inschrijven:

Uw naam

Uw e-mailadres