Magazijn

Non-foodproducten, dranken en meubilair kunt u invoeren in het magazijnsysteem van EasyParty. Meubelstukken koppelen, drankpakketten samenstellen en orders uitdraaien: alles gaat op de automatische piloot. Ontstaan er materiaaltekorten in drukke tijden? EasyParty geeft aan wat ingehuurd moet worden.

Het “Magazijn” gaat over alle non-foodproducten die uw organisatie verkoopt, verhuurt of inhuurt. Hieronder vallen ook dranken. Die kunt u naar wens indelen in frisdranken, alcoholische dranken, gekoelde dranken, enzovoorts. Het is ook mogelijk een standaard drankpakket samen te stellen per persoon per evenement. Daardoor rekent u in de toekomst in een mum van tijd uit hoeveel flessen drank u per merk of categorie in totaal nodig heeft voor een evenement.

Materialen die bij elkaar horen, zoals een bartafel en barkrukken, kunnen in uw voorraadbeheer gekoppeld worden aan elkaar. Zo voorkomt u incomplete verzamellijsten en bespaart u invoertijd.


Voordelen voor uw organisatie


  • Connector.

    Eenvoudig facturen op nacalculatiebasis samenstellen

    Het overzicht van werkelijk geconsumeerde dranken kunt u snel en eenvoudig in EasyParty invoeren. Vervolgens wordt dit automatisch verwerkt op de factuur en bij de andere gegevens van het evenement.

  • Connector.

    De juiste materialen combineren

    Met EasyParty creëert u gemakkelijk combinaties van materialen in pakketten. Zo voegt u bijvoorbeeld in één klik een bartafel met het juiste aantal krukken, of een bar met de juiste hulpstukken toegevoegd aan het te organiseren evenement.

  • Connector.

    Dranktellijsten automatisch verwerken

    EasyParty maakt het eenvoudig om de geserveerde dranken digitaal te registreren. Op deze manier heeft u geen onvindbare en onleesbare dranktellijsten meer die nog moeten worden overgetypt.

Deel dit bericht

Meer weten over wat EasyParty voor uw bedrijf kan betekenen?

Maak snel een geheel vrijblijvende afspraak en wij komen graag bij u langs!

Neem direct contact op