Wat kan EasyParty?

Evenementen plannen en organiseren, je voorraad beheren en je facturatie bijhouden. Alles beheren op één plek.
Krijg een beter beeld van de verschillende functies en opties die beschikbaar zijn. We laten je graag zien hoe ons platform jouw werkzaamheden kan vereenvoudigen en verbeteren.

Wat kost EasyParty?

Bij de grootste cateraars van het land, snijdt EasyParty meer hout dan voor onze huistraiteur in Veghel. En toch willen we dat beiden een faire prijs betalen naar rato van draagkracht en effectiviteit binnen het bedrijf. De kosten van EasyParty baseren we dan ook op het geregistreerde effect dat door EasyParty loopt. Dat komt hoofdzakelijk neer op omzet.

Maandelijks kost het 0,025% van het geregistreerd jaareffect, maar een minimum van € 200,- excl. btw per maand. Verschillende uitbreidingen verhogen het percentage.

Mogelijkheden

De basis

Basislicentie: 0,025%

Evenementen voorbereiden en plannen. Meer inzicht in omzet en kosten o.a. door data exports.

Relaties en contactinformatie beheren. Houd grip op acties en contactmomenten. Alle data op klantniveau beschikbaar.

Af te dragen commissies berekenen. Mogelijkheid om door te belasten.

Bouw zelf je eigen offertesjablonen op in Microsoft Word. Persoonlijkere offertes door meerdere thema’s.

Commerciële teksten in meerdere talen invoeren. Offertes en factureren genereren in de juiste taal.

Verschillende verkoopprijzen hanteren per locatie en/of relatie voor hetzelfde product of pakket.

Online verlengstuk van EasyParty. Basis klantbeheer. Zaalbezetting, basis reserveringen, operationele documenten: dranktellijsten, keukenbonnen, picklijsten, draaiboeken.

Foodbook inclusief allergenen op gerecht- en menuniveau.

Non-food assortiment. Makkelijk herbruikbaar door pakketten.

Arrangementen samenstellen door producten uit het food en non-food assortiment te combineren.

Te produceren recepten en gerechten gebundeld in een werkbaar overzicht.

Picklijsten, draaiboeken, keukenbonnen, badgekaarten en nog veel meer!

Toegang en rechten op verschillende niveaus inregelen voor alle medewerkers.

Facturen van evenementen automatisch klaarzetten en direct versturen.

Evenementen in één keer factureren voor een te bepalen periode.

Verstuur automatische incasso’s.

Registreer omzet en kosten op kostenplaatsen. Verbijzondering naar de boekhouding.

Facturen en factuurregels, crediteuren en debiteuren automatisch te exporteren. Betalingen worden verwerkt in EasyParty. Ondersteuning voor AFAS, Exact Online, Exact Globe, Visma.net, Twinfield & Accountview.net

Makkelijk EasyParty eenmalig vullen. Via Excel importsheets. Extra uitleg, begeleiding en controle. Natuurlijk importeren we deze data ook nog.

De basis

Basislicentie: 0,025%

Evenementen voorbereiden en plannen. Meer inzicht in omzet en kosten o.a. door data exports.

Relaties en contactinformatie beheren. Houd grip op acties en contactmomenten. Alle data op klantniveau beschikbaar.

Bouw zelf je eigen offertesjablonen op in Microsoft Word. Persoonlijkere offertes door meerdere thema’s.

Commerciële teksten in meerdere talen invoeren. Offertes en factureren genereren in de juiste taal.

Foodbook inclusief allergenen op gerecht- en menuniveau.

Non-food assortiment. Makkelijk herbruikbaar door pakketten.

Picklijsten, draaiboeken, keukenbonnen, badgekaarten en nog veel meer!

Te produceren recepten en gerechten gebundeld in een werkbaar overzicht.

Facturen van evenementen automatisch klaarzetten en direct versturen.

Evenementen in één keer factureren voor een te bepalen periode.

Verstuur automatische incasso’s.

Registreer omzet en kosten op kostenplaatsen. Verbijzondering naar de boekhouding.

Facturen en factuurregels, crediteuren en debiteuren automatisch te exporteren. Betalingen worden verwerkt in EasyParty. Ondersteuning voor AFAS, Exact Online, Exact Globe, Visma.net, Twinfield & Accountview.net

Af te dragen commissies berekenen. Mogelijkheid om door te belasten.

Af te dragen commissies berekenen. Mogelijkheid om door te belasten.

Verschillende verkoopprijzen hanteren per locatie en/of relatie voor hetzelfde product of pakket.

Arrangementen samenstellen door producten uit het food en non-food assortiment te combineren.

Toegang en rechten op verschillende niveaus inregelen voor alle medewerkers.

Online verlengstuk van EasyParty. Basis klantbeheer. Zaalbezetting, basis reserveringen, operationele documenten: dranktellijsten, keukenbonnen, picklijsten, draaiboeken.

Makkelijk EasyParty eenmalig vullen. Via Excel importsheets. Extra uitleg, begeleiding en controle. Natuurlijk importeren we deze data ook nog.

De basis

Basislicentie: 0,025%

Evenementen voorbereiden en plannen. Meer inzicht in omzet en kosten o.a. door data exports.

Relaties en contactinformatie beheren. Houd grip op acties en contactmomenten. Alle data op klantniveau beschikbaar.

Bouw zelf je eigen offertesjablonen op in Microsoft Word. Persoonlijkere offertes door meerdere thema’s.

Commerciële teksten in meerdere talen invoeren. Offertes en factureren genereren in de juiste taal.

Foodbook inclusief allergenen op gerecht- en menuniveau.

Verschillende verkoopprijzen hanteren per locatie en/of relatie voor hetzelfde product of pakket.

Online verlengstuk van EasyParty. Basis klantbeheer. Zaalbezetting, basis reserveringen, operationele documenten: dranktellijsten, keukenbonnen, picklijsten, draaiboeken.

Facturen van evenementen automatisch klaarzetten en direct versturen.

Facturen van evenementen automatisch klaarzetten en direct versturen.

Facturen van evenementen automatisch klaarzetten en direct versturen.

Makkelijk EasyParty eenmalig vullen. Via Excel importsheets. Extra uitleg, begeleiding en controle. Natuurlijk importeren we deze data ook nog.

Af te dragen commissies berekenen. Mogelijkheid om door te belasten.

Non-food assortiment. Makkelijk herbruikbaar door pakketten.

Te produceren recepten en gerechten gebundeld in een werkbaar overzicht.

Picklijsten, draaiboeken, keukenbonnen, badgekaarten en nog veel meer!

Toegang en rechten op verschillende niveaus inregelen voor alle medewerkers.

Registreer omzet en kosten op kostenplaatsen. Verbijzondering naar de boekhouding.

Facturen van evenementen automatisch klaarzetten en direct versturen.

Makkelijk EasyParty eenmalig vullen. Via Excel importsheets. Extra uitleg, begeleiding en controle. Natuurlijk importeren we deze data ook nog.

Uitbreiden?

Magazijn uitbreiding

Basislicentie + 20%

Met deze uitbreiding kan je je magazijn beter automatiseren. Hiermee kan je slim bestellen en ervoor zorgen dat je nooit meer op-en-neer hoeft te rijden omdat je spullen vergeten bent.

Te bestellen non-food artikelen voor evenementen uitrekenen en bestellen.
Te bestellen non-food artikelen voor evenementen uitrekenen en bestellen
Totaaloverzicht genereren van de voorraad. Voorraadmutaties volgen en beheren.
Producties decentraliseren voor meerdere magazijnen.
Besteladviezen omzetten in inkooporders per leverancier per dag. Direct via e-mail versturen.

Keuken uitbreiding

Basislicentie + 20%

Wil je je keuken van top tot teen automatiseren? Dan is deze module een must. Hiermee kan je je gehele keuken automatiseren om hyper-efficiëntie na te streven.

Recepturen en ingrediënten toevoegen aan keuken. Kostprijzen op basis van ingrediënten.
Personeel slimmer plannen en meer inzicht in kosten en behoefte door competenties en tijden te koppelen aan recepten.
Status van de producties per evenement. Keukenbonnen genereren. Geproduceerde gerechten gereed melden.
Voorbereiding voor de bestellingen van ingrediënten voor de producties. De juiste hoeveelheden, bestel -en leverdag wordt berekend.
Bestellingen opsplitsen per subafdeling binnen de keuken (koud/warm)
Besteladviezen omzetten in inkooporders per leverancier per dag. Direct via e-mail versturen.
Producties decentraliseren voor meerdere keukens.
Verdeel producties over meerdere keukens.
Kostprijzen up-to-date houden. Bestellingen automatisch doorzetten.
Voorraad ingrediënten vastleggen. Bepaal minimale en maximale aantallen voor het voorraadoverzicht.
Recepturen op voorraad produceren. Bepaal minimale en maximale aantallen voor het voorraadoverzicht.

Personeelsplanning basis

Basislicentie + 10%

Heb je behoefte om je personeel te plannen? Dat kan met deze basis variant van de personeelsplanning. Hiermee plan je gemakkelijk je personeel om beter inzicht te krijgen.

Plannen op basis van behoefte, competenties en contracten medewerkers plannen. Inclusief verlofregistratie.
In EasyParty de mogelijkheid om verlof te registreren en bij te houden.
Meldingen wanneer personeelsleden jarig zijn t.b.v. eventuele opvolging.
D.m.v. standaard diensten kan je personeel op vaste tijden inroosteren welke structureel terugkomen.
Importeert vanuit productieplanning de gewenste uren naar de planning om medewerkers op te kunnen plannen.

Personeelsplanning uitbreiding

Basislicentie + 10%

Krijg je geen genoeg van onze personeelsplanning en wil je er nog meer mee? Zoals verlonen en online planningsportaal. Daarvoor is deze module perfect geschikt.

Altijd en overal de planning inzien inclusief evenementinformatie. Planning uitvragen accorderen. Vakantie- en verlofaanvragen. Urensaldo inzien.
Te bestellen non-food artikelen voor evenementen uitrekenen en bestellen
Importeer medewerkers en contracten uit AFAS. Exporteren van looncomponenten t.b.v. verloning.
Medewerkers zelf in -en uitklokken. Direct in de urenregistratie beschikbaar om te fiatteren. Alleen geschikt voor Android devices.
Je kunt competenties koppelen aan medewerkers. Op die manier kan je dit terug laten komen in de planning.
Je kunt hiermee de planning importeren middels een web-call.
Medewerkers van EP krijgen een melding zodra een contract of ID kaart verloopt.
Je kunt via EasyParty nieuwsberichten publiceren op het planningsportaal (of mailen) waar medewerkers op inloggen.
Wanneer je online documentatie hebt waar medewerkers aan moeten voldoen kan je deze uploaden en kunnen medewerkers dit inzien.

Meer mogelijkheden?

Extra

Op aanvraag

Klanten via eigen inlog laten bestellen. Bestellingen komen direct in EasyParty.

Technische koppeling om externe ontwikkelaars toegang te geven tot een gedeelte van de database en functies van EasyParty. Handig voor bijvoorbeeld webshops of portalen.

Ritten bepalen voor evenementen. Centraal routes plannen.

Een koppeling met het kassa systeem dat is ontwikkeld door KJ Software. Het moederbedrijf achter EasyParty.

Hiermee maak je het mogelijk om de bezetting & kosten van je locaties & zalen inzichtelijk te maken.

Kostenplaatsen per afdeling en grootboekrekeningen. Daarnaast kan je per relatie periodefacturen opstellen & kan je voor personeel een dynamische btw verdeling maken.

Extra

Op aanvraag

Klanten via eigen inlog laten bestellen. Bestellingen komen direct in EasyParty.

Technische koppeling om externe ontwikkelaars toegang te geven tot een gedeelte van de database en functies van EasyParty. Handig voor bijvoorbeeld webshops of portalen.

Ritten bepalen voor evenementen. Centraal routes plannen.

Een koppeling met het kassa systeem dat is ontwikkeld door KJ Software. Het moederbedrijf achter EasyParty.

Hiermee maak je het mogelijk om de bezetting & kosten van je locaties & zalen inzichtelijk te maken.

Kostenplaatsen per afdeling en grootboekrekeningen. Daarnaast kan je per relatie periodefacturen opstellen & kan je voor personeel een dynamische btw verdeling maken.